HEMMA:)

Heyhey, nu är jag hemma in Sweden igen :) Det har varit jätte skönt i Mallorca  i alla fall , längtar tillbaka redan , men det är ändå skönt att komma hem:)Väderet har varit fint fast de första dagen när vi kom dit så regnande det . hhaha  men de andra dagarna va bra, den varmaste temperaturen var ca 45 grader det var väldigt varmt. ´Vi kunde inte sitta i solen länge:P Och hotet var verry beatiful det var ett ganska billigt hotel men det såg ut som ett lyxhotel:) Ett tips om ni åker till Mallorca (Alcudia) så bo på hotel Viva Bahia :D Oh så har jag köpt lite saker men det kommer jag lägga i bilder på senare :) Hoppas ni har haft en great week. / marie 


Kommentarer
Postat av: eevvo

åh, jag vill också utomlands, du får visa bilder sen!

2008-05-16 @ 16:38:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0