Grattis på studenten<3

Helloo, nu har jag nyss ätit tårta och är proppmätt. Idag tog min syster studenten, Grattis :) idag vid 13.00 var jag på Katrinelunds gymnasiet där det var väldigt mycket folk. Någonstans på deras skolgård stog jag och min familj med plakatet, bilden på Manilla var så söt :) Efter det så fick hon sina nallar och blommor .. Sedan var det dags att hennes klass skull gå till flaket. Och jag , Fatima, tommie, Issa & Neron körde bakom flaket och hade på as hög musik och alla kolla :P hahah det var kul. Sedan när vi hade åkt runt i stan så körde vi till Avenyn och där badade typ alla studenter i en stor fontän vid Konserhuset. Det såg så skoojj ut :) Sedan skulle vi hem och äta och då fck manilla sina pressenter;:) mm. hahahah.JAG LÄNGTR TILLS JAG TAR STUDENTEN, BARA FEM ÅR KVAR.. haha // Marie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0