Marie vad har du gjort idag?

nu lägger jag in bilderna från mallorca på min data. Min data är seg så det kan ta en stund :P
Marie vad har du gjort idag?  Igår så sov jag och nina över hos evve, vi vaknade vid 10 en stund efter så åt vi frukost. Sedan gjorde vi inte så mycket. Nina skulle till stan med sin mamma & det skulle ev oxå. Nina skulle köpa en skolavslutningsklänning & ev skulle köpa skor.  som jag med ska köpa :p vi gillar samma saker:P haha. Jag och nina gick hem och när vi var några minuter hemmifrån kom vi på att vi hade glömt våra tandborstan:P När jag kom hem frågade mamma om jag ville följa med till Stadium XXL som ligger någonstans i sverige , vet inte vart. I alla fall där skulle vi kolla på skate åkare dom skulle öpprada, min bror älskar skate. Jag följde för jag hade inget att göra. När jag kom hem satt jag på balkongen solade lite och läste tidningar.// Marie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0